Pengikut

Sabtu, November 27, 2010

Kalendar Hari Jadi

Bismillah wal Alhamdulillah..........

    Dalam keadaan gembira duk fikir exam keluar sejam lebih awal dan berkerut memikirkan satu masalah terdesak..Akhirnya anak saya di fb telah tandakan saya dengan kalendar hari jadi untuk bulan 12 ni.....Tiba-tiba perasaan yang gundah gulana menjadi ceria kembali....Senyum Seindah Suria......


tpi hakikatnya saya x suka sambut hari jadi..Dalam kamus hidup ini hanya ada hari jadi Rasulullah.....gapo-gapo pun tq kak nik........

2 ulasan:

Siti Aziz berkata...

ceee...aku dengar ceramah utaz azhar idrus..die oyak..xpe sambut ari jadi.. asalkan apeyang kita buat xbercanggah dengan agama kita.. sambut dengan cara slt ajat ke, baca yasin ke..kenduri kesyukuran ke.. He3.. Mu cerak lebih tahu dari aku.. ape yang aku tahu cuma 0.09% dari ilmu hak ada dalam kepala otak mu loh.. Ape pun, w/pun lambat lagi aku tetap ah nk ucap selamat untuk segala2 nya.. Amin..

pokloh berkata...

xx.xx.2014.....thu ti,tpi mem x brehi nok wat rano

The Live Stream plugin lets your users share activity and comments in real-time as they interact during a live event.

13.1.10

free counters