Pengikut

Ahad, September 27, 2009

Ronda-ronda kampung

Gambar masjid hadhari jerteh yang diambil pada waktu malam.Masjid ini mempunyai 2 tingkat,tingkat atas untuk sembahyang dan yang bawah dewan.Masjid ini juga mempunyai 2 buah lif untuk ke dewan sembahyang.

Majlis picnic yang diadakan di rumah Najah.Antara yang terdapat didalam gambar ialah amir (um),arif (uitm) borhan (uitm).Majlis ini diadakan bagi menemukn rakan seperjuangan yang berada berjauhan.

Masjid kg.Benting Lintang berdekatan dengan taman ilmu dan kampus UDM yang di bina di besut.

Kawan-kawan yang turut serta ke pantai budu (benting lintang).dari kanan Zul,Epul,Arif dan Amir.Ini sebahagian daripada aktiviti riadah yang kami lakukan sebelum pulang.


Gelagat kawan-kawan di pantai budu.Turut kelihatan bangsal tempat budu di proses.

Keadaan paya bakau yang memukau.Gambar ini turut diambil di pantai budu.Tempat ini juga merupakan tempat orang mencari longkang,udang,dan ikan seperti siakap.
                                                                                              

Pija kelihatan tidak sabar untuk mandi pantai.Beliau merupakan calon ketua pengawas sekolah bersama dengan najah.Maaf kerana dia berpakaian separa bogel.

Baru sudah selesai solat jumaat.kami nak bertolak ke belatan pula.

Papan lebel yang mengigatkan pengunjung supaya tidak membuat maksiat di pusat peranginan Lata Belatan.Tempatnya sungguh menarik.Ada masa pergilah.

Peta untuk ke gunung tebu.Sebuah gunung yang menarik dan penuh mistik.

Melepaskan penat lelah di Belatan.
   

Tiada ulasan:

The Live Stream plugin lets your users share activity and comments in real-time as they interact during a live event.

13.1.10

free counters