Pengikut

Selasa, Januari 26, 2010

SUASANA DI RAPAT UMUM PIMPINAN BITARA

     Sempena pilihanraya kampus hampir setiap hari terdapat rapat umum samada di khar,KAB,mahupun di bitarasiswa.Walaupun setiap malam pentas di sediakan untuk calon mahupun wakil calon berucap namun malam tadi barulah bermula rapat umum berlangsung dengan adanya calon yang berucap.Setiap ucapan berkisar tentang manifesto yang akan cuba di buat.Ada manifesto yang agak tidak logik di utarakan,memang begitulah sifat bakal setiap YB di Malaysia.Di Khar ucapan di mulai oleh pimpinan bitara kira-kira dalam pukul 1030 malam tadi.


Mohd Faizal calon dari pimpinan bitara.Walaupiun kehadiran tidaklah terlalu ramai namun boleh dikira agak memuaskan.Dan rata-rata yang hadir ialah orang kuat atau mereka yang bersemangat dalam PRK kali ini.

SHAIHA calon dari pimpinan bitara merupakan orang terakhir yang berucap dari pihak pimpinan bitara.Beliau juga merupakan S/U PERMAS.




Priyatharsini calon tunggal dari bukan melayu yang cuba merebut kerusi umum dalam prk kali ini.


Gelagat penyokong pimpinan bitara yang memegang banner.





Pada malam tadi Mahasiswa pendidik membuat rapat umum terlebih dahulu di KAB dan kemudian khar kira-kira jam 11 lebih malam.Calon-calon dari pimpinan bitara hampir kesemuanya menyamppaikan ucapan pada malam itu.










Tiada ulasan:

The Live Stream plugin lets your users share activity and comments in real-time as they interact during a live event.

13.1.10

free counters