Pengikut

Selasa, Januari 26, 2010

RAPAT UMUM MAHASISWA PENDIDIK

    Sekitar jam 1100 malam tadi turut diadakan rapat umum di KAB dan Khar selepas rapat umum oleh pimpinan bitara.Semasa rapat umum di KAB berlaku sedikit konfrantasi oleh pihak lawan dengan membunyikan enjin motor.Namun konfrantasi itu tidak di layan oleh pihak mahasiswa pendidik.Kehadiran di Khar agak kurang berbanding semasa rapat umum pimpinan bitara mungkin di sebabkan rapat umum di adakan agak lewat.

Calon umum mewakili mahasiswa pendidik Nik Azrul.Yang sedang menyampaikan ucapannya.Sorak sorai agak kurang berbanding semasa rapat umum pimpinan bitara mungkin disebabkan menjaga adab.Laungan takbir bergema begitu juga dengan laungan mahasiswa pendidik.

Calon umum,Mohd Zahar.




Walaupun mahasiswa pendidik kali ini menghantar calon yang agak seikit namun gerak kerjanya agak kuat walaupun mengetahui hakikat tidak mampu menguasai MPP.Kekurangan calon yang dihantar bukan sahaja dikesali oleh mahasiswa bahkan oleh Alumni Mahasiswa Islam.









Kehadiran ke rapat umum kurang mungkin disebabkan masa kempen yang masih agak lama lagi.Rapat Umum mahasiswa pendididik banyak di hadiri oleh mereka dari Kos Pendidikan Islam.Namun kehadiran dari Program lain juga tidak mengecewakan.

Tiada ulasan:

The Live Stream plugin lets your users share activity and comments in real-time as they interact during a live event.

13.1.10

free counters