Pengikut

Selasa, November 23, 2010

Arwah Azmi dalam Kenangan..


     Bismillah wal Alhamdulillah,Bersyukur kepada Allah dengan sebenar-benar syukur atas nikmat yang diberikan kepada kita yang tidak tebilang banyaknya..Apabila berbalas mesej di facebook bersama kawan PLKN dulu,maka timbullah perkara yang agak menyedihkan bagi kami iaitu kehilangan arwah Azmi yang merupakan sahabat baik kami.Selepas 3 bulan kami balik dari PLKN,saya menerima mesej daripada cikgu/pelatih saya disana mengenai kewafatan kawan kami iaitu arwah Azmi yang berda di Felda Krau.Arwah yang berda di kiri barisan hadapan merupakan antara pelatih yang rapat dengan saya dan memiliki badan yang agak pendek dan besar.Sebelum kami berpisah beliau pernah berkata kepada saya iaitu apabila saya kenduri ajaklah dia namun kini semuanya dah berubah saya sudah tidak lagi boleh mengajaknya ke kenduri saya bahkan ia membuatkan saya berfikir bahawa mampukah saya berkenduri..Marilah kita sama-sama mensedekahkan Al fatihah kepada arwah dan semoga Allah akan menjadikan beliau antara hambanya yang soleh...--saya menulis rencana ini adalah kerana kerinduan saya kepadanya--semoga aman disana sahabatku...

Tiada ulasan:

The Live Stream plugin lets your users share activity and comments in real-time as they interact during a live event.

13.1.10

free counters